Jak získat nové návštěvníky webových stránek, aniž byste museli na Václavské náměstí?

Chcete nalákat na Vaše stránky nové návštěvníky? Máte několik možností, můžete si jít stoupnout na Václavské náměstí a snažit se přesvědčit lidi osobně a nebo využijte sílu SEO. Přiznivce první varianty musím zklamat, zde si povíme o druhé metodě tedy o SEO.

Na začátek je třeba říci, že způsobů jak dosáhout zlepšení pozic ve vyhledávačích je mnoho. Zde Vám poodkryjeme jeden z „mnoha“. Časem budou přibývat další. Nenechte si ujít další metody a sledujte nás na facebooku.

noví návštěvníciV současné době se optimalizace zaměřuje především na tvorbu obsahu. Vyhledávače sledují jaký obsah na stránkách máte, a o čem je. Proto se všichni nyní snaží vytvořit „tunu“ obsahu. To často vede k upřednostňování kvantity před kvalitou. Lidé se snaží vytvořit co nejvíce obsahu za účelem ovlivnění vyhledávačů a zapomínají na ty, kterým je text určen – na čtenáře.

Jak bylo zmíněno v článku o technikách SEO, důležitou roli hrají zpětné odkazy, které vedou na Vaše stránky. Ať už jsou to odkazy ze sociálnách sítí, či jiných webových stránek. Jako majitel webových stránek se budete snažit budovat kvalitní zpětné odkazy. Pokud tedy vytvoříte průměrný, celkem nezajímavý článek (obsah), jaká je šance že ho lidé sami a rádi budou šířit? NULA! Pokud chcete „nakopnout“ vyhledávače, tvořte obsah s přidanou hodnotou pro čtenáře.

Při tvorbě zajímavého článku, pravděpodobně budete čerpat z cizích zdrojů. Text z cizích zdrojů je majetkem autora. Takže nemůžete vzít kompletní text a prezentovat ho jako Váš. Jak postupovat, abyste se nedostali do křížku se zákonem pojednává zajímavý článek ZDE.

Závěr:

Dříve byl na prvních pozicích vyhledávačů ten, kdo měl v nadpisu H1 a TITLE klíčové slovo, na které chtěl být první, a miliony zpětných odkazů z nedůvěryhodných katalogů. Nyní se dostáváme do fáze, kdy kvalita obsahu a přidaná hodnota pro návštěvníka stránek hraje čím dál větší roli. Jistě, vždy budou metody jak vyhledávače obejít, nicméně není lepší vybudovat si dobré jméno, brand, pomocí kvalitního obsahu stránek tak, aby k Vám příště chodili již napřímo bez vyhledávačů?

Jaké jsou Vaše zkušenosti a názory? Napiště do komentářů.

, , ,