Jak se stát oblíbeným? Zkuste Branding

Vyzkoušené SEO techniky, které přináší ovoce jsou skvělou věcí. Teď je na čase posunout se opět o krůček dál. V nepřeberném množství výsledků vyhledávání je třeba se odlišit od Vaší konkurence, ale jak na to?

Uživatel prohlížeče, říkejme mu třeba Petr, potřebuje vyměnit žárovku. Zadá tedy do vyhledávání výraz „jak vyměnit žárovku“. Jelikož jste investovali finance do optimalizace webových stránek, tak se právě Vaše stránky zobrazí na první pozici výsledků vyhledávání. Petr klikne právě na Vaše stránky, kde zjistí jak jednoduché to je, a odchazí obohacen a spokojen . Petr ovšem pochopil návod špatně, a zníčil kompletní elektroinstalaci. Na takový zákrok už nestačí sám a tak se vrací na internet a hledá výraz „oprava elektroinstalace“. Opět se zobrazíte na první stránce ve výsledcích vyhledávání, ovšem nyní klikne na konkurenční stránky, kde si také objedná požadovaný servis.

Smutné, že? Co tedy udělat, aby Petr objednal příště u Vás? Tvořte kvalitní značku, kterou si lidé dobře zapamatují a spojí s Vaší oborem, zaměřte se na tzv. Branding.

Až si Petr vyhledá poučnou informaci, je potřeba zvýraznit Vaši značku. A to jak na webových stránkách. Tak i v samotných výsledcích vyhledávání, konkrétně přidáním Vaší značky do titulku stránky (ve zdrojovém kódu tag TITLE).

Obr. 1 – Ukázka vložené značky „elektro Minařík“ do nadpisu výsledku vyhledávání

7. clanek branding

Při druhém vyhledávání, až našemu Petrovi vyjedou výsledky vyhledávání na opravu elektroinstalace, a uvidí Váš „brand“. Vzpomene si jak jste mu minule pomohli a klikne na Vás.

Závěr:

Branding je jednoznačně přínosný krok pro spojení Vaší aktivity v oboru s Vaším jménem. Pomáhá Vám „skórovat“ ve vyhledávačích a zvýšit loajalitu návštěvků.

,